INFORMACJA

O POWIATOWYM CENTRUM POMOCY RODZINIE

W ŚREMIE W JĘZYKU ŁATWYM

DO CZYTANIA -ETR (EASY TO READ)

Logo tekstu łatwego do czytania i rozumienia: głowa nad otwartą książką i podniesiony w górę kciuk w geście Ok

                                              

 

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Śremie

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Śremie, czyli w skrócie Centrum lub Urząd znajduje się przy ulicy Dutkiewicza 5 w Śremie.

Budynek Centrum od ulicy Dutkiewicza

Tutaj jest główny budynek urzędu.

Budynek ma jedno wejście główne od ulicy Dutkiewicza.

To wejście jest dostosowane do osób niepełnosprawnych, starszych  i dla mam z dziećmi.

Kierownikiem Centrum w Śremie jest Karolina Gałuszka.

Karolina Gałuszka Kierownik Centrum w Śremie

To tu otrzymasz dofinansowanie na przykład do wózka, aparatu słuchowego czy protezy.

Kierownikowi w pracy pomagają Zastępca Kierownika, Główny księgowy oraz wielu pracowników.

Czym zajmuje się urząd?

  1. Udziela pomocy osobom i rodzinom z powodu niepełnosprawności, przemocy w rodzinie.
  2. Wykonuje pracę socjalną.
  3. Prowadzi mediacje rodzinne.
  4. Prowadzi poradnictwo psychologiczne.
  5. Udziela pomocy rodzinom zastępczym.
  6. Udziela dofinansowań dla osób niepełnosprawnych.
  7. Udziela pomocy cudzoziemcom.
  8. Współpracuje z organizacjami pozarządowymi.

Kontakt z pracownikami urzędu

Zapraszamy Was do Centrum od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.30.

Jeśli chcesz się z nami skontaktować telefonicznie, zadzwoń na numer: 61 28 30 490

Możesz też wysłać e-mail na adres: pcpr@pcpr.srem.pl

Żeby załatwić sprawy w Centrum osoby ze szczególnymi potrzebami mogą:

  1. Napisać pismo i wysłać je na adres:

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Śremie

ul. Dutkiewicza 5

63 – 100 Śrem

2. Zostawić pismo w skrzynce podawczej

Skrzynka podawcza znajduje się przed drzwiami głównymi do urzędu, na ścianie po prawej stronie.

Skrzynka podawcza znajduję się przed wejściem do budynku

3. Możesz też napisać wiadomość i wysłać na adres e-mail: pcpr@pcpr.srem.pl

4. Możesz do nas zadzwonić na numer 61 28 30 490 lub numer komórkowy: 537 266 250, 609301780

Toalety dla osób niepełnosprawnych

Specjalna toaleta znajduje się na parterze.

Gdy wejdziesz do budynku po lewej stronie zobaczysz hol główny:

Idąc prosto po prawej stronie zobaczysz toaletę:

Jeśli przyjedziesz do nas autem

Zaparkuj z tyłu budynku.

Parking